Zoeken Vraag het forum

Buikpijn, kramp

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gee

Hallo, ik ben sinds 2 dagen terug uit thailand. In thailand had ik trillende handen en moest ik af en toe naar de wc rennen. Nu ik weer terug jn Nederland ben krijg ik af en toe heel erge krampen boven mijn navel. Ook is dat gebied helemaal opgezet. Ik ben gister al naar de dokter geweest maar die zei dat ik max 10 dagen moet wachten en dat het dan wel over zou gaan. Toch heb ik er geen goed gevoel bij. Ik lees op internet allerlei dingen over parasieten en bacteriele infecties. Mijn vraag is nu moet ik het gewoon afwachten of moet ik verdere maatregelen nemen?

Groetjes Gee

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is inderdaad nog even afwachten. Als je er na het weekend nog last van het ga je terug naar de huisarts. Ook als je er koorts bij gaat krijgen is dat een reden om terug te gaan.

Reageren
    Gee

Dankjewel tandor voor je reactie, dan wacht ik nog eventjes af. Hopen dat het vanzelf weggaat

Reageren
Reageer op: Buikpijn, kramp
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.