Zoeken Vraag het forum

Gevallen op stoeprandje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi ik ben een meisje van 15 en ben net gevallen op een stoeprand met de fiets. Ik viel daarbij met mijn sleutelbeen op de rand van de stoeprand. Ik heb nu veel pijn als ik mijn hoofd beweeg. Ik kan mijn arm nog een klein beetje omhoog doen, maar helemaal naar boven doet pijn. Het is ook een beetje dik en blauw/rood. Wat miet ik ermee doen?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

is er een kans op een breuk?? Want ik ga liever niet snel naar een dokter ofzo toe

Reageren
    John (moderator)

dat zou kunnen

Reageren
    Anoniem

oeii, bedankt!!! Ga ik er even heen

Reageren
    Anoniem

mag je trouwens als je 15 alleen naar een dokter of pas als je 18 ben ??

Reageren
    John (moderator)

Je mag met 15 alleen naar de dokter

Reageren
    Anoniem

hoi, het bleek inderdaad gebroken te zijn. Ik heb nu een sling die ik moet dragen de eerste weken. En iver 1,5 week terug komen om te kijken hoe het aangroeid. En dan waarschijnlijk de keus voor een operatie. Ik voetbal op vrij hoog niveau en wil dit zo snel mogelijk weer oppakken dus mijn vraag is… gaat het herstel na zo’n operatie sneller dan dat ik kies om het vanzelf te laten helen? En moet ik die sling ook snachts dragen?

Reageren
    John (moderator)

Het herstel van een operatie duurt iets langer. De sling hoef je ’s nachts niet te dragen. Je zou de arm ’s nachts op een kussen kunnen leggen als je dat prettiger vindt.

Reageren
    Anoniem

dank u wel!!

Reageren
Reageer op: Gevallen op stoeprandje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.