- Anoniem29 maart 2018 om 08:01
Beste ik ben 17 jaar en maandag stond ik op en had ik een beetje last aan mijn bovenrug. Gisteren is dit verergerd tot vandaag nog steeds. Als ik stap heb ik vreselijke pijn. Soms gaat die ook naar mijn onderrug. Als ik zit voel ik het ook in mijn schouderbladen en soms heb ik pijn aan mijn rechterborst. Bijvoorbeeld als ik de hik heb doet het ook veel pijn hetzelfde als ik loop of stap of een heuvel met de auto afga ook als ik iets opneem met mijn arm voel ik het ook in mijn rug. Deze nacht heb ik niet kunnen slapen van de pijn. Kan iemand mij helpen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 maart 2018 om 09:18Moeilijk om daar zo zonder eng onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAP926 april 2018 om 16:36Beste,
Ik heb ongeveer de zelfde klachten. De kans dat alles goed vast zit is erg groot. Ik ben doorverwezen naar de manueel therapeut. Nu heb ik een fysio die echt door de pijn heen duwt. Hij zegt letterlijk pijn is fijn. Maar heeft mij ook verteld dat bij de klachten wat ik heb zachtjes duwen en losmaken niet altijd het gewenste effect heeft. Als het echt niet gaat doet hij ook rustiger aan met losmaken. Bij mij zit van de nek tot in de onderrug vast en heb moeite met bewegen. Verder mag ik niet tillen, bukken en werken.
Reageren