- Sharon4u25 november 2017 om 22:53
Hoi ik heb nu bijna 2 jaar lang ontzettende pinn aanvallen aam de linkerkant van mn ribben net of er iets klem zit bij een diepe ademhaling gapen nieze bukken lopen kan ik helemaal niks meer meestal duurt het de rest van de dag en lijkt het de dag erna gekneusd gevoel er is een ct van mn longen gemaakt niks te zien rontgen van me borst niks te zien bloed geprik bloed geprikt en nog us bloed geprikt ecg gehad maar niks het komt uit het niks zo weken niet en zo een paar weken o rustig volgends minn huisarts is het geen tietze maar wat wel … ze dacht spieren wel heb ik een b12 ban 88 maar ook daar zegt ze dat ze niet weet of dat wel de oorzaak is ik heb een jong gezin word er gek van
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 november 2017 om 23:09Het kan toch een spierprobleem zijn. En dat zou door een vit B12 tekort veroorzaakt kunnen worden
ReagerenDidi28 maart 2026 om 18:08Hallo
Ik loop nu bijna een jaar met pijn linker zijkant ribben trekt laatste tijd door naar buik lies. Soms ook naar rechts onder borst. Ik heb foto laten maken zijkant niets gevonden.
Reageren
Nu CT scan hart longen ook deze was goed.
Ik ben niet in staat om te werken ik wordt er zo moe van het beheerst mijn hele leven.
Ik wel gesprekken nu met psycholoog omdat ze denken dat ik overbelast ben . Maar ik blijf het toch heel vreemd vinden zoveel pijn.
Wie kan me helpen