Zoeken Vraag het forum

Pijn linker ribben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sharon4u

Hoi ik heb nu bijna 2 jaar lang ontzettende pinn aanvallen aam de linkerkant van mn ribben net of er iets klem zit bij een diepe ademhaling gapen nieze bukken lopen kan ik helemaal niks meer meestal duurt het de rest van de dag en lijkt het de dag erna gekneusd gevoel er is een ct van mn longen gemaakt niks te zien rontgen van me borst niks te zien bloed geprik bloed geprikt en nog us bloed geprikt ecg gehad maar niks het komt uit het niks zo weken niet en zo een paar weken o rustig volgends minn huisarts is het geen tietze maar wat wel … ze dacht spieren wel heb ik een b12 ban 88 maar ook daar zegt ze dat ze niet weet of dat wel de oorzaak is ik heb een jong gezin word er gek van

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan toch een spierprobleem zijn. En dat zou door een vit B12 tekort veroorzaakt kunnen worden

Reageren
    Didi

Hallo

Ik loop nu bijna een jaar met pijn linker zijkant ribben trekt laatste tijd door naar buik lies. Soms ook naar rechts onder borst. Ik heb foto laten maken zijkant niets gevonden.
    Nu CT scan hart longen ook deze was goed.
    Ik ben niet in staat om te werken ik wordt er zo moe van het beheerst mijn hele leven.
    Ik wel gesprekken nu met psycholoog omdat ze denken dat ik overbelast ben . Maar ik blijf het toch heel vreemd vinden zoveel pijn.
    Wie kan me helpen

Reageren
Reageer op: Pijn linker ribben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.