- Anoniem26 juli 2017 om 21:27
Hoi,
Sinds een paar weken heb ik pijn aan mijn linker flank. Net iets onder mijn ribben. Het begon als een stekende niet constante pijn, die dragelijk was. Maar is het een constante stekende pijn (alsof er een mes in wordt gestoken). Het geeft over die constante pijn pijnsteken als ik loop of ademhaal. Iemand enig idee wat dit is of wat ik hieraan kan doen?
Slaap er inmiddels ook niet meer van s’nachts, want liggen is te pijnlijk.Groetjes,
Anoniem3 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 juli 2017 om 21:30Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.. er is niks speciaals gebeurt? Gevallen of iets zwaars getild? Het kan een spier zijn. Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisarts. Doe kan er dan in ieder geval een zwaardere pijnstiller voor voorschrijven.
ReagerenAnoniem26 juli 2017 om 21:38Hoi Tandor
nee niks geks gebeurd. Het begon als een soort zeurende plek, maar wordt nu steeds erger. De huisarts wist niet wat het was. Krijg nu 3 maal daags 2x 1000mg PCM en 1x 50mg diclofenac.
Doet tot nu toe niks.
Groetjes, anoniem
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2017 om 21:51Neem dan 2 x 1000 mg PCM overdag en de diclofenac samen met 1000 mg PCM voor het slapen gaan.
Als de klachten erger blijven worden, ga dan wel terug naar de huisarts.
Reageren