- Anoniem10 juli 2017 om 00:33
Hee…
Ik heb al paar weken hele heftige steken in mijn onderbuik. Hiervoor ben ik naar de ziekenhuis gegaan en hebben ze foto’s gemaakt. Een dag later kreeg ik de uitslag en het bleek niks ergs te zijn de uitslag was goed. Maar nu weet ik niet wat het kan zijn? Hebben jullie enig idee.. Help
8 reactiesReagerenAnoniem10 juli 2017 om 19:08???
ReagerenAnoniem11 juli 2017 om 16:21Wauww.. gaat hier iemand nog op reageren of praat i voor saus
ReagerenAmy29 juli 2017 om 11:34Goedemiddag,
Ik heb al sinds 1.5 week, last van me buik. Aan de linkerkant van mijn navel begon het en sinds 3 dagen ook aan de rechterkant van me navel, iets eronder. Af en toe voel ik ook steken in me rechter zij.
De pijn is niet continu, het komt voor 10 min ejndan is het weer weg. Een heel vervelende pijn die ik niet kan beschrijven.
Ook heb ik soms helder rood bloed bij mijn ontlasting en soms gemengd. Wie weet wat dit misschien zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
29 juli 2017 om 12:28Het kan van je darmen komen, maar het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik zou wel willen aanraden om met de klachten naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem2 augustus 2017 om 13:04Heejj
Ik heb raare stekende pijn in onder buik links en rechts het lijkt un beetje op spierpijn als ik lig en ik wil op staan doet het al pijn. Gister was het alleen aan de rechter kant . Nu heb ik links en rechts.
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2017 om 13:44Spierpijn zou kunnen… heb je iets bijzonders gedaan voordat de klachten er waren?
ReagerenAnoniem2 augustus 2017 om 13:50Nee want ik doe niet aan sport ofso .
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2017 om 13:56Misschien toch een verkeerde beweging gemaakt. Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts en laar ernaar kijken.
Reageren