- Anoniem13 juni 2017 om 20:16
Dag,
Gister sloeg ik tegen de muur uit boosheid en sindsdien heb ik een zwelling in de omgeving van mijn knokkel en handpalm bij mijn pink en is het een beetje blauw verkleurd. Mijn knokkel lijkt een beetje ingedrukt te zijn, maar misschien komt dat door de zwelling. Ik kan mijn pink opzich aardig bewegen, het doet alleen een beetje pijn. Ik kan vuisten maken maar niet echt kracht zetten op die pink, ook kan ik een platte hand maken, maar het doet nu nog alleen een beetje pijn
Denken jullie aan een breuk of is het gewoon een kneuzing? Er is een blauwe plek op mijn handpalm net onder mijn knokkel, mijn knokkel is ook niet heel ingedrukt ofzo.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2017 om 20:25Een breuk is heel goed mogelijk. Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenAnoniem13 juni 2017 om 20:50Is het denken jullie spoedeisend of kan het wel een weekje wachten? want het is mijn schrijfhand en ik heb toetsweek dus als ik dan gipsverband krijg wordt schrijven niet echt mogelijk.
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2017 om 20:56Als je nog een weekje wacht hoef je niet meer te gaan..
ReagerenAnoniem13 juni 2017 om 21:16Wat bedoelt u daar precies mee?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2017 om 21:38Daar bedoel ik mee dat als er iets gebroken is, en je daar nog een week mee wacht, er misschien niets meer mee gedaan kan worden.
ReagerenAnoniem14 juni 2017 om 23:31Na 2 dagen is de pijn echt afgenomeb ik kan mijn vinger veel vrijer bewegen, misschien omdat de zwelling ook is afgenomen is dit een goed teken?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2017 om 23:49Dat zou kunnen
Reageren