- Marit16 december 2016 om 20:51
Ik heb ongeveer 1-2 keer per maand heel veel pijn in mijn onderbuik. Het komt heel licht opzetten en binnen no time doet het zoveel pijn dat ik niet meet kan lopen/bewegen. Liggen op bed helpt meestal. Toch vroeg ik me af wat dit zou zijn. Ik dacht al meteen aan mijn eierstokken en dat het misschien de eisprong kan zijn, maar het is altijd alleen rechts en ik heb het randomly ongeveer 1-2 keer per maand en niet iedere vier weken bijvoorbeeld. Misschien iets met mijn blinde darm?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 december 2016 om 21:52Het is moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen.
Reageren
Hoe oud ben je?
Gebruik je de pil?
Hoe zijn je menstruaties?Marit17 december 2016 om 09:09Ik ben 20 jaar en ik gebruik de pil. Had deze pijn ook al toen ik hem niet slikte. Even erg en even vaak ook. Ik slik de pil door. Mijn menstruatie is altijd heel onregelmatig geweest. Nu met de pil natuurlijk niet meer.
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2016 om 12:11Ik denk dat het in ieder geval goed is, om met de klachten naar de huisarts te gaan. Overleg dan met de huisarts of het goed om eerst naar de gynaecoloog te gaan en daarna naar een MDL-arts of andersom
Reageren