27 jaar oud en sinds 3 dagen terug heb ik soms pijn aan mn penis. De pijn zit een beetje in de buurt van het toompje en eikel. Het enige wat ik gedaan heb is: lekker onder een infrarood paneel gelegen en was ik daarna wezen zwemmen waar wel veel chloor aanwezig was. De dag erna begon het een beetje. Nu heb ik soms dat mn penis een beetje pijn doet met vrijving van bijvoorbeeld mn onderbroek. Soms voel ik dan een beetje een pijnlijke steek die heel kort duurt. Dit heb ik niet als ik mn penis met mn handen beweeg of aanraak alleen met stof op bepaalde plekken maar het gebeurt heel soms. Snachts in errectie heb ik geen last of pijn. Alleen met frictie van mn onderbroek heb ik soms spontaan een beetje zeuderig gevoel. De huid is een heel klein beetje rood maar het ziet er niet super geïrriteerd uit. Aangezien ik de penis vaak was met shampoo hoop ik dat één van deze factoren dit tijdelijk veroorzaakt. Heb nu toilet papier om mijn penis heen gewikkeld om zo vrijving te voorkomen met mn onderbroek en nu heb ik geen last als ik dingen doe. Ben trouwens besneden.
Wat is je advies? Zou ik het moeten afwachten tot het weg gaat en de penis eventjes met rust laten?
Groetjes Geus