Hallo,
Weet niet of ik het al lang heb of dat het normaal is, ben misschien wat alerter omdat ik sinds vorig jaar November een éénmalig wisselend contact gehad met een prostituee, (met condoom)
Nu valt me op dat ik 's morgens als ik uit bed kom hele mini kleine witte vlekjes in mijn boxer zie, en vanmorgen ook een klein nat plekje. Zou dit van voorvocht kunnen zijn? Het is volgens mij ook wel helder en wat kleverig.
Ik ben trouwens 32, en het is niet zo dat het druppelt ofzo, loopt er niet uit denk ik, natte plekje was ook toen ik nog gewoon op bed lag.
Dat zal dan voorvocht zijn als je verder geen andere klachten hebt. Maar een soa vaststellen doe je met een test en niet op basis van wat vage klachten
Snap ik, komt eventuele afscheiding van bijv chlamydia ook vrij na bijv plassen? Ik droog altijd af erna, nu lijkt het dan best wel vochtig te zijn, of misschien is dat nu een beetje mijn gekmakerij en dat het gewoon normaal urine is..
Testen is even een lastige optie vandaar.
Je zou dan nog andere klachten moeten hebben
Dus als het afscheiding is van soa chlamydia ofzo zou ik dit echt duidelijker moeten merken? Andere kleur ofzo, eruitlopend? En pijn blij plassen etc?
Chlamydia hoeft geen afscheidng te geven.
Nee verder geen andere rare klachten,
Dus dat het bijv voorvocht is van de nacht of ochtenderectie kan in theorie? (Daar lijkt het mij namelijk wel op..)
Vroeg het me gewoon af omdat ik verder dan niet opgewonden ben ofzo..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja dat kan dus