Beste john,
Probeer dan eens Canesten huidcreme. Probeer dat eens 10 dagen, maar nu eerst wel een weekje wachten na de Takrozem
En anders een kuur met Fluconazol vragen aan de huisarts. maar dan langer dan 1 dag
Hallo john.
In plaats van canestan heb ik weer micanozelnitraat gebruikt maar heeft niet geholpen. Ik ben weer naar dermatoloog geweesr Ik zie niks op je eikel. Kan je me geen antibiotica geven vroeg ik. Toen gaf hij me desloratdine allergie tablet. Volgens mij helpt dat niet. Wat raad uw me aan een toch maar een canestan skin creme gebruiken 10 dagen of locobase protect schijnt ook goed te zijn.
Bedankt
John geeft je een advies, jij gaat iets anders smeren, dat werkt niet en vervolgens vraag je John of het toch handig is om zijn advies alsnog op volgen 🤔🤔🤔
Waarom vraag je in de eerste plaats advies,als je toch iets anders gaat doen als er geadviseerd wordt?
Bezigheidstherapie voor John?
Anoniem,
Ik heb hem wel deels opgevolgd.
Ik heb creme pas een week later ingesmeerd.
En bij de dermataloog gevraagd om een antibioticakuur of andere creme. Hij schrijft niks voor. Het boeit hem niet.
Wat zou jij doen dan.
??
Ik schreef:
"Probeer dan eens Canesten huidcreme. Probeer dat eens 10 dagen, maar nu eerst wel een weekje wachten na de Takrozem
En anders een kuur met Fluconazol vragen aan de huisarts. maar dan langer dan 1 dag"
Maar jij doet heel wat anders... En je hebt mij advies ook niet deels opgevolgd
Mijn excuses John,
Ik ben gisteren begonnen met canestanskin creme. Hoop dat het helpt anders weet ik ook niet meer. Na een lange tijd kon ik bij de dermatoloog na 10 min kon ik weer vertrekken zie niks bijzonders. Als het heel erg wordt maak maar een spoedafspraak. Wel allergie tablet gekregen maar dat zal niet helpen denk.