splitsing in raphe penis

Beste,
    Ik heb dus een splitsing in de raphe/naadje van mijn penis. Ik kan hier bijna niks over vinden op het internet. In het Engels noemt dit split median raphe en dat is exact wat ik heb, alleen weet ik dus niet hoe erg dit is. Heb het al zolang ik me herinner(ben 20jaar) maar ben hier echt onzeker over want het ziet er niet echt mooi uit en durf dus ook geen sex hebben. Ik vind het zo raar dat ik dit heb en ben echt heel onzeker over mijn penis en ik durf er niet met mijn ouders of dokter over praten. Is dit iets erg?

Reageer

Heeft iedreen, is volkomen normaal. Dat het splitst zou niet iedereen hebben, ik heb zelf 1 lijn die niet recht is maar boggelt.
    Niet druk om maken

Reageer

Bedankt voor de reactie.
    Is er ook iemand die ook professioneel advies kan geven. Is het iets waar ik mee naar de dokter moet of kan het medish gezien geen kwaad? Heb er niet echt last van maar de huid in de splitsing voelt wel een beetje anders aan.
    En is het iets dat vaker voorkomt want ik voel me soms de enige die dit heeft?

Reageer

Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. De raphe kan veel verschijningssoorten hebben. Ook gesplitst.
    Als er onzeker of ongerust over bent, ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageer

Ik vroeg me nog af of de splitsing vanzelf groter kan worden en dus erger kan worden of is het iets dat waarmee ik geboren ben en niet verandert?

Reageer

In principe blijft dat, daar bene je dus idd mee geboren. Ze kan wel nog vervagen naarmate je ouder wordt

Reageer

Beste,

Hier ben ik weer. Als ik lang masturbeer wordt de huid tussen de splitsing erg rood en voelt die branderig aan. Dat gevoel gaat na een tijdje wel weg maar het is wel raar dat het alleen dat stukje huid is tussen de splitsing. De rest van de huid voelt niet branderig aan.
    En ook: waar mijn raphe niet gesplitst is, is die goed gevormd maar vanaf dat die splitst zijn het geen twee mooie lijnen meer maar bestaat het uit allemaal kleine stukjes vel( heel duidelijk zichtbaar als ik mijn huid openstrek)
    Ik zou een foto willen nemen maar weet niet of ik het dan op het forum mag zetten. Ik ben er namelijk heel onzeker over want het ziet er niet bepaald mooi uit.

Reageer
Reageer op: splitsing in raphe penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief