Huid aan eikel

Hallo ik heb een vraag paar maanden ge leden ben ik besneden en dat is allemaal goed gegaan alleen het probleem is dat aan deze kant er een soort van huid aan de eikel is waardoor de voorhuid niet goed naar achter kan, ik ben hiervoor ook besneden omdat ik phimosis had maar kan iemand mij helpen om dit optelossen of heeft iemand dit ook gehad, want ik wil mijn huis verder naar achter trekken

Reageer

Vanuit een ander zicht

Reageer

Ze zal toch niet veel verder gaan dan nu het geval is. Ga naar uroloog/chirurg en laat ernaar kijken

Reageer

Weet u misschien wat het is of wat de oorzaak ervan is
    En hij zal sowieso niet verder dan dit kunnen gaan?

Reageer

Het zal door de besnijdenis komen. Hoe er dus gesneden is. Maar ik denk niet dat de voorhuid nog verder kan...

Reageer

Dus er is verkeerd gesneden?

Reageer

Nee, dat zeg ik niet. Misschien was het wel nodig zo op die manier. Maar alleen de uroloog/chirurg kan je dar antwoord op geven

Reageer

Hoe kom ik daar nu nog in contact mee?

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Gewoon de poli bellen of een verwijzing aan de huisarts vragen

Reageer

Je bent laag en strak besneden. De hechting was te dicht bij de eikel. Ik heb dit ook en ik kan je vertellen....het blijft zo.

Reageer
Reageer op: Huid aan eikel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief