Geen ochtenderectie

Hoi, ben een jongen van 16 en ik vraag me wat af. Ik heb al best lang geen ochtenderecties meer en dat viel me nu pas op. Ook heb ik niet echt super veel lust naar seks. Ookal zou ik wel seks willen hebben aan de ene kant. Ik heb namelijk ook een vriendin en als ik seks wil hebben word me penis niet stijf genoeg om seks te hebben. Ik vraag me af of dit erg is of dat ik iets moet doen zodat ik dat wel kan? Hoop op snel antwoord.

Reactie

Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?
    Ben je erg vermoeid?
    Heb je stress of spanningen?

Reactie

Ik rookte best lang veel joints maar daar ben ik Mee gestopt sinds paar dagen was namelijk verslaafd.  Ik rook alleen sigaretten nu nog vast. Ik heb geen stress of spanningen. En ik drink af en toe bier niet veel ook niet vaak.

Reactie

Dan laat je lichaam eerst een beetje bijkomen van het drugsgebruik. Ik denk dat daar toch de oorzaak is

Reactie

Hoelang raad u mij ongeveer aan bij te komen?

Reactie

Als ik zelf mastrubeer word hij ook niet hard genoeg voor seks en daar maak ik me vooral zorgen om. en ik was vorige week maandag gestopt met het blowen van wiet.

Reactie

Moeilijk te zeggen. Dat is toch voor iedereen anders, maar je hebt er wel even voor nodig

Reactie
Reageer op: Geen ochtenderectie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief