Opgezwollen penis na zelfbevrediging

Vanacht heb ik mijzelf aardig lang bevredigd, toen ik gekomen was viel mij op dat mijn penis 2x zo dik is als normaal en ook wat kleiner lijkt hij, weet iemand wat dit is en wat ik er tegen kan doen, ik heb niks aan crèmes ofzo gebruikt. Dit zag ik vaak bij andere vragen over dit onderwerp en dan zou het een reactie op die creme zijn maar dat kan dus niet.

Reactie

Ik weet wat en hoe je dat gedaan hebt, maar het was dan duidelijk veel te veel. Heb je wellicht nog hulpmiddelen gebruikt? Er is in ieder geval stuwing van bloed ontstaan. Dus nu een paar dagen volstrekte rust voor je manneke...doorgaans trekt dat weer weg. Als er vandaag geen verbetering is, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reactie

Ik ken dat van mijzelf na lang te hebben afgetrokken dat na afloop de penis wat dikker blijft dan normaal. Zelfs nog de volgende dag, daarna verdwijnt het wel en is de penis weer normaal. Maar het gebeurd niet altijd hoor, het is ook de manier hoe je het doet, hoe je de penis vasthoudt. Ik heb het juist veel vaker als een vrouw het bij mij doet. Na afloop blijft hij dik en de voorhuid schuift net niet goed genoeg over de eikel heen. Waarschijnlijk door te stevig vastpakken zorgt ervoor dat het bloed niet gelijk terug kan stromen na het klaarkomen. Ik denk dat mannen die een cockring gebruiken daar ook ervaring mee hebben, na het afdoen de penis dik blijft. Maak je maar geen zorgen erover, ik heb dat "probleem" al jaren en geen schade van ondervonden.

Reactie

Hartstikke bedankt voor uw snelle reacties, het word inderdaad al wat minder. Gisteravond schrok ik toch wel een beetje maar het is lijkt mij niet ernstig.

Reactie

Ik heb het vandaag voor de eerste keer meegemaakt. De penis is 2 keer zo dik en lijkt korter te zijn, ook de voorhuid gaat niet goed over de eikel. Ik ben blij dat het vanzelf weg zou moeten trekken.

Reactie
Reageer op: Opgezwollen penis na zelfbevrediging
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief