- Anoniem22 september 2016 om 12:08
Ik heb mijn bloed laten onderzoeken, omdat ik de laatste weken me echt niet goed voel.
was positief getest op lyme…. 3 weken antibiotica genomen.Nu opnieuw bloed laten prikken, omdat ik me nog steeds niet goed voel.
volgens de huisarts moet ik me geen zorgen maken.
een lichte ontsteking en foliumzuur te kort.maar ik blijf me slecht voelen,
Kan je ergens buiten de huisarts terecht om het resultaat van je bloed te laten nakijken?
Iets in mij zegt dat mijn huisarts me niet serieus neemt.4 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 september 2016 om 16:16Als de ab kuur hebt genomen betekend dat niet dat dan ook alle klachten meteen verdwenen zijn.
Waarom zou de huisarts je niet serieus nemen?
Was er niet nog wat anders gevonden bij het bloedonderzoek?
ReagerenAnoniem22 september 2016 om 17:12Nee, volgens hem wijst de infectie op een verkoudheid.
Reageren
Maar ben totaal niet verkouden geweest. Op de vraag wat de oorzaak van het foliumzuur te kort kan zijn, zegt hij dat iedereen dat wel eens heeft.
Natuurlijk ben ik geen dokter, en snap ik niet veel van die uitslag.
Maar iets in mij zegt dat er iets niet in orde is.John (moderator)
22 september 2016 om 17:22Als je de ziekte van lyme hebt, gaat het best nog een tijdje duren voordat je lichaam helemaal herstelt. Ook al heb je de AB kuur gehad.
Reageren
Als je zelf denkt dat er toch iets anders aan de hand moet zijn, ga dan terug naar de huisarts en maak dat duidelijk.joel23 september 2016 om 07:06Wat versta jij onder slecht voelen dan?
Reageren
Zijn de klachten het zelfde als de lyme symptomen?
Om eerlijk te zijn er zijn op dit moment wel heel veel mensen ziek met griepjes.