- Anoniem12 augustus 2016 om 10:03
Ik ben een vrouw van 27 moeder van 3 en er zijn een aantal dingen aan mijn lichaam die niet lijken te kloppen en ik heb het idee dat ze samen hangen maar de huisarts neemt het niet erg serieus naar welke ik ook ga omdat ze het niet lijken te begrijpen ik weet ook niet waar ik speciefiek naar zou kunnen vragen.
Ik heb een behoorlijk overgewicht met veel spiermassa maar eet niet verkeerd en heel erg weinig want ik zit echt heel snel vol en ik moet extreem veel bewegen om dit weg te krijgen en het komt het heel snel weer aan.
Ik bouw heel snel een weerstand op tegen medicatie ik heb dit gemerkt met tramadol, dexamfetamine en tandarts verdovingen als ik het eenmaal een paar keer heb gehad lijkt het helemaal niet meer te werken hoe veel ik er ook van neem.
Verder heb ik ook nog nagel psoriasses en ze zijn net zo dun als babynagels en lijken meer vezelachtig dan een harde nagel en heel vreemd haar. Het lijkt een gezonde volle bos maar het groeit heel langzaam en als je tussen mn haren zoekt zitten er veel haren tussen die stug en broos zijn, er zitten ook hele dunne breekpunten in.Ik voel me helemaal niet gezond en ben altijd moe.Veel van die klachten lijken na wat uitpluiswerk met stofwisseling of lever te maken hebben of misschien schildklier of hormonen. Ik wil gewoon weten wat er met me is en hoe ik weer gezond kan worden want mijn gevoel zegt echt dat er iets mis is.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 10:34Maak aan je huisarts duidelijk dat je bezorgd bent over je gezondheid en vraag om een uitgebreid bloedonderzoek waarbij gekeken wordt naar de lever, schildklier, vitamines,bloedarmoede en ontstekings waarden.
Reageren