- Anoniem31 juli 2016 om 07:27
Hoi,
Sinds dat ik maandagnacht terug ben gekomen van mijn vakantie op tenerife, ben ik misselijk en heb ik hoofdpijn. De hoofdpijn bevindt zich gedurende de dag een beetje op de achtergrond, waardoor het meer irritant is dan dat het pijn doet. Op sommige momenten (totaal willekeurig) heb ik meer last van de hoofdpijn dan op andere momenten. Tijdens de hoofdpijn ben ik overgevoelig voor licht en geluid.
De misselijkheid houdt ook aan, maar hierdoor ben ik niet minder gaan eten en het houdt me ook niet tegen van mijn dagelijkse bezigheden; het is net zoals de hoofdpijn ; meer irritant dan pijnlijk.Wat kan dit zijn? Wel moet ik erbij zeggen dat ik al rond de 5 maanden aan de anti-conceptiepil zit, kan dit het zijn? Of zou dat niet zo lang aanhouden?
Herkent iemand dit? Weet iemand misschien wat dit is en wat k er tegen kan doen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 juli 2016 om 08:28Als het van de pil zou zijn, dan zou je de klachten al veel eerder moeten hebben gekregen.
Reageren
Misschien heb je iets verkeerd gegeten of gedronken op de laatste dag van de vakantie, of tijdens de reis een virus opgelopen.
Ga maandag even naar de huisarts als de klachten er nog zijn