- justmecola26 mei 2012 om 14:13
Hoi,
Ik heb al zo’n 2 weken erg last van hoofdpijn, een paracetamol helpt niet. Ibuprofem helpt wel maar ook niet goed. Het is meestal aan de rechterkant van mijn hoofd en niet echt normale hoofdpijn. Ik heb hier al een paar jaar last van, het komt eens in de zoveel tijd en dan duurt het ook echt even een paar weken. Daarbij voelde ik me al een week of 2 niet lekker, best moe en een aantal keer moeten kokhalzen waarbij ook eens gespuugd. Soms ben ik ook een beetje duizelig, en als dat dan even blijft en ik niet zit dan word het heel langzaam zwart voor mijn ogen en hoor ik steeds minder van mijn omgeving -> Daarbij ga ik zweten en krijg ik het heel erg warm, juist op deze momenten moet ik kokhalzen maar niet echt spugen. Zodra ik even kan gaan zitten ben ik hier wel weer van af (10 minuutjes).
Toch ben ik benieuwd wat dit nou is, het zijn aardig wat dingen die eens in de zoveel tijd voor komen. Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn of iets in de buurt hier van? Alvast bedankt!
1 reactieReagerenmarjo12 juni 2012 om 09:05laat je suiker in je bloed kontroleren.
Reageren