- I.20 mei 2016 om 19:53
Hallo,
Ik ben een meisje van 16 jaar oud.
Momenteel heb ik al iets van 2 weken last van een opgezwollen gevoel in mijn keel.
Pijn doet het niet, en het zit bovenin mijn keel zeg maar. Moeilijk uit te leggen. Ik vraag me af wat hier de reden van zou kunnen zijn.Verder heb ik wel last van vermoeidheid, moeite met scherpstellen van de ogen, moeite met concentreren en af en toe een licht gevoel in mijn hoofd.
Ook kwam ik er 3 weken geleden achter dat wanneer ik mijn hoofd naar links buig er aan de rechterkant van mijn nek een bultje te voelen is. Niet erg groot, een knikker ongeveer. En hij is beweegbaar (als ik erop duw voelt het alsof hij een beetje heen en weer schiet)
En daarbij heb ik ook regelmatig last van jeukende handen. (dan moet ik echt even met mijn nagels over de bovenkant van mijn handen heen gaan, en dat helpt dan heel even)
Daarnaast heb ik ook last van pijn in mijn polsen en zijn ze vrij zwak, dit is gediagnosticeerd als het hypermobiliteits syndroom.
Ik weet niet of dit allemaal ‘aparte’ dingen zijn of dat er een link zit tussen alles. Maar ik vroeg me af of iemand dit herkent en wat het zou kunnen zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 mei 2016 om 20:01Ik denk dat het goed is om eens met de klachten naar de huisarts te gaan en een bloedonderzoek te laten doen. Je zou de ziekte van pfeiffer kunnen hebben
Reageren