- Anoniem15 mei 2016 om 14:24
IK heb de laatste tijd wel eea meegemaakt en daar spanningen van gehad maar altijd te dragen en ik voelde me best okay. Nu ben ik onlangs verhuisd en dat ging allemaal van een leien dakje maar nu ineens voel ik me heel gestresst. Opgejaagd en onrustig, ook een soort van angstig ofzo, alsof ik het allemaal niet meer zo goed aan kan. Heeft dit gewoon tijd nodig of moet ik hier iets mee doen?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 mei 2016 om 14:36het kan een gevolg van de spanningen en de verandering zijn.
Reageren
Doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem15 mei 2016 om 17:42Ik zie er niet veel bij staan wat ik herken, puur en alleen de onrust en gejaagdheid maar wel heel naar gevoel. Zou dit op den duur minder worden? Ik ben van nature een heel relaxed persoon, voor mij nieuw dit!
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2016 om 17:52Dat zal best wel weer minder worden. Zal alleen even tijd nodig hebben
ReagerenAnoniem18 mei 2016 om 10:03Bedankt Tandor. Ik zal het wel tijd moeten geven, er is best wel een en ander gebeurd. Ik heb steeds het gevoel dat ik moet huilen maar als dat gebeurt lucht het niet op. Frustrerend want ik ken dit niet van mezelf. Het is echt heel naar en de stress is eigenlijk nu wel voorbij maar ik voel het des te meer. Wat kan een lijf toch vreemd in elkaar steken.
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2016 om 10:12Het menselijk lichaam is gecompliceerd. Stress kan best nog wel even door denderen. maar dat gaat ongetwijfeld goed komen.
Reageren