- Anoniem17 maart 2016 om 11:52
Hallo, sinds 2 weken heb ik erg last van bijna flauwvallen, de gehele dag heb ik er last van. Ik heb veel stress, maar dat had ik een maand geleden ook alleen geen flauwvalgevoel. Als ik dan stil zit lijkt het alsof ik flauw val wordt alles donker en gevoel alsof ik neerval. Ik voel me ook erg onrustig met benen bewegen op de stoel. Het kan zijn dat ik wat weinig Drink dat het komt maar als ik een dag goed Drink voel ik me niet anders. Wie kan me helpen het is heel Eng en ik denk steeds ik val flauw.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 maart 2016 om 17:02[quote]maar als ik een dag goed Drink voel ik me niet anders[/quote]je moet ook niet denken dat het met een dag meer drinken gelijk is opgelost….
Reageren
Stress kan natuurlijk wel de oorzaak zijn
doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestpaardenlover3 augustus 2017 om 17:48Ik ben gister met ook dit soort klachten naar het ziekenhuis gestuurd (door mijn huisarts) ik eet en drink voldoende ben groot voor mijn leeftijd en mijn gewicht hoort ook bij mijn lengte (hebben ze op de computer laten zien). Toen vroegen ze of er nog iets anders was gebeurd. Ik heb heel verl overleden mensen in mijn familie. En mijn arts (ziekenhuis) zei dat het daar aan kon liggen. Ze heeft mij naar een psycholoog gestuurd. Ook ben ik vaak moe en kan de hele dag wel slapen ze zei tegen mij dat op medisch gebied alles goed was en lichamelijk ook omdat ik ook heel sportief ben. Ze dacht dat ik geestelijk moe was en daarom soms ook flauw val. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij U/jou zit maar zou even naar een huisarts gaan 😉 sterkte en beterschap!
Groetjes,
- paardenlover.