- Anoniem31 oktober 2015 om 20:56
Hallo allemaal,
Ik ben een vrouw van 21 en loop al een tijd rond met een aantal klachten die steeds erger worden. Ik ben sinds een aantal maanden incontinent, wat sinds de laatste maand gehele incontinentie is geworden. Hier voor loop ik momenteel bij de uroloog. Maar ik heb nog een aantal (onverklaarbare) klachten. Ik heb, vooral de laatste week, erg veel last van vergeetachtigheid. Bijvoorbeeld loop op 20 minuten te zoeken naar mijn sleutels terwijl ze in mijn deur zitten. Dit begin ik best wel zorgelijk te vinden. Ook heb ik genoeg andere vage klachten, zoals vermoeide benen, tintelende arm, enz. Ik ga maandag naar de huisarts maar ik was even benieuwd of ik hier iets wijzer wordt.4 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 21:09Dat is moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek.
Reageren
Heb je veel stress of spanningen?Anoniem31 oktober 2015 om 22:24Doordat ik nu incontinent ben heb ik daar wel wat stress van. Maar verder niet eigenlijk.
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2015 om 00:25Ik kan zo 1-2-3 niets bedenken wat de klachten zou kunnen veroorzaken in combinatie met de incontinentie. Toch maar even afwachten tot maandag.
Reageren10neke22 januari 2026 om 21:28ik wel : perkinson
Reageren