Zoeken Vraag het forum

Incontinentie en vergeetachtig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,
    Ik ben een vrouw van 21 en loop al een tijd rond met een aantal klachten die steeds erger worden. Ik ben sinds een aantal maanden incontinent, wat sinds de laatste maand gehele incontinentie is geworden. Hier voor loop ik momenteel bij de uroloog. Maar ik heb nog een aantal (onverklaarbare) klachten. Ik heb, vooral de laatste week, erg veel last van vergeetachtigheid. Bijvoorbeeld loop op 20 minuten te zoeken naar mijn sleutels terwijl ze in mijn deur zitten. Dit begin ik best wel zorgelijk te vinden. Ook heb ik genoeg andere vage klachten, zoals vermoeide benen, tintelende arm, enz. Ik ga maandag naar de huisarts maar ik was even benieuwd of ik hier iets wijzer wordt.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek.
    Heb je veel stress of spanningen?

Reageren
    Anoniem

Doordat ik nu incontinent ben heb ik daar wel wat stress van. Maar verder niet eigenlijk.

Reageren
    John (moderator)

Ik kan zo 1-2-3 niets bedenken wat de klachten zou kunnen veroorzaken in combinatie met de incontinentie. Toch maar even afwachten tot maandag.

Reageren
    10neke

ik wel : perkinson

Reageren
Reageer op: Incontinentie en vergeetachtig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.