- Anoniem12 oktober 2015 om 21:12
Hallo,
Ik heb pas geleden ontdekt dat er een bultje zit onder in mijn rechter zijkant, dicht bij mijn buik. Het doet geen pijn (alleen als ik er aan zit en het beweeg krijg ik er een beetje last van).
Veder is mijn ontlasting ook verslechtert, ik ben hier voor naar de HA geweest en daar kwam uit dat ik prikkelbare darmen heb, heeft dit er mee te maken? Of is het toch verstandig om terug te gaan naar mijn HA, aangezien ik mij best zorgen maak. Ik ontdekte het bultje pas na mijn bezoek aan de HA dus het is niet gecontroleerd.4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2015 om 21:59Ik moet zeggen dat met de beschrijving die je geeft een beetje moeilijk is om me voor te stellen waar het bultje zit. Is het je heup, je buik of je lies?
Reageren
Hoe oud ben je? Ben je man of vrouw?Anoniem12 oktober 2015 om 22:27Ik weet niet wat er dicht bij zit, ben geen kenner van het menselijk lichaam, het zit boven mijn heup en het is niet op mijn buik zelf maar iets meer aan de zijkant.
Reageren
Ik ben een man van 24 jaar oud.John (moderator)
12 oktober 2015 om 22:37Dat zit dan toch vrij hoog.
Reageren
Ga er even mee naar de huisarts. Die kan het dan even onderzoeken.Anoniem12 oktober 2015 om 22:42Morgen bel ik er voor, ik ga er niet van uit dat het iets ernstigs is, maar ik wil het toch zeker weten.
Dank u wel.
Reageren