Zoeken Vraag het forum

Bultje rechter zijkant

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb pas geleden ontdekt dat er een bultje zit onder in mijn rechter zijkant, dicht bij mijn buik. Het doet geen pijn (alleen als ik er aan zit en het beweeg krijg ik er een beetje last van).
    Veder is mijn ontlasting ook verslechtert, ik ben hier voor naar de HA geweest en daar kwam uit dat ik prikkelbare darmen heb, heeft dit er mee te maken? Of is het toch verstandig om terug te gaan naar mijn HA, aangezien ik mij best zorgen maak. Ik ontdekte het bultje pas na mijn bezoek aan de HA dus het is niet gecontroleerd.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik moet zeggen dat met de beschrijving die je geeft een beetje moeilijk is om me voor te stellen waar het bultje zit. Is het je heup, je buik of je lies?
    Hoe oud ben je? Ben je man of vrouw?

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet wat er dicht bij zit, ben geen kenner van het menselijk lichaam, het zit boven mijn heup en het is niet op mijn buik zelf maar iets meer aan de zijkant.
    Ik ben een man van 24 jaar oud.

Reageren
    John (moderator)

Dat zit dan toch vrij hoog.
    Ga er even mee naar de huisarts. Die kan het dan even onderzoeken.

Reageren
    Anoniem

Morgen bel ik er voor, ik ga er niet van uit dat het iets ernstigs is, maar ik wil het toch zeker weten.

Dank u wel.

Reageren
Reageer op: Bultje rechter zijkant
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.