Zoeken Vraag het forum

krampen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • J.Schuller

je lees hier heel veel over krampen, ja dat is lastig. Ik heb het ook .
    Maar is er een dokter in de zaal die daar een oplossing voor weet?
    Al die praatje van ik heb het ook , heb ik niks aan.
    Een goed antwoord hier op zou leuk zijn voor de mensen.
    Ook dokter.nl geeft hier niet de juiste oplossing voor.
    Wie wel?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou handig om dan ook te weten waar de kramp(en) optreden wanneer en hoe vaak…..je leeftijd, of je nog andere aandoeningen hebt, of je medicijnen gebruikt.

Want zoals de vraag er nu staat is dat ongeveer hetzelfde als de praatjes van : heb ik ook

Reageren
    Grietje

Ik heb voor mijzelf eindelijk het antwoord gevonden. Toen ik 24 juli weer de zoveelste afschuwelijke krampaanval had in beide benen en mijn man een stoel onder mij moest schuiven omdat ik werkelijk niets meer kon, ben ik nog eens goed gaan zoeken. Nu drie maanden verder heb ik niet één aanval meer gehad, terwijl dit al jaren bijna dagelijks het geval was (’s nachts). Hoewel ik wel gezond at ben ik daar verdere verandering in gaan aanbrengen. Nu drink ik geen koffie, thee, alcohol meer. Eet nog minder vlees (zelden) eet minstens 500gr. groente/fruit, maar 1 boterham (zelfgebakken speltbrood) met geitenkaas per dag. Neem als lunch yoghurt met rozijnen. Eet regelmatig noten (amandelen,paranoten). Kijk eens bij voeding met zuur-base evenwicht. Het is ongelooflijk dat dit helpt en ik wens je heel veel succes.

Reageren
Reageer op: krampen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.