- Anoniem10 juni 2015 om 12:36
Hallo,
Ik heb iets heels raar en vaags meegemaakt. Ik werd in de nacht wakker om naar de wc te gaan, ik was heel erg moe. Toen ik weer me bed indook voelde het alsof ik gewoon wist op welke seconde ik in slaap zou vallen en dat is eigenlijk best eng. Ik voelde een rare schok in me hoofd en ik kon me ogen niet meer open krijgen voor een paar seconde en ik schok er echt heel erg van. Na een paar minuten rechtop gezeten te hebben wilde ik weer gaan slapen en toen gebeurde precies het zelfde weer. Toen ben ik even wat gaan drinken en daarna kon ik gewoon weer slapen. Ik heb dit nou voor de derde keer meegemaakt in ongeveer 4 maanden. Het gebeurde elke keer als ik echt heel heel erg moe was. Heeft iemand hier misschien een keer van gehoord?
1 reactieReagerenAnoniem10 juni 2015 om 13:45je lichaam is net en tikkende tijdbom in het leven op weg naar de dood, je weet nooit wanneer er wat gaat gebeuren. vaak krijgen mensen ineens iets.het is dus altijd maar af te wachten of het mee zal vallen of niet. zo ben je er nog en zo ben je er niet meer.soms zonder te weten of er al wat gaande is in je lichaam.het is vechten tegen de tijd en kan op 1 seconde gebeuren.al die tijd die je al gehad hebt en alles in goed gegaan is kun je koesteren.het leven is eigenlijk best wel griezelig
Reageren