Zoeken Vraag het forum

ten einde raad

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo sinds vorig jaar maart ben ik ziek bloed testen gehad alles was goed maar voel me vere van gezond,mijn klachten zijn benauwdheid spiertrekkingen bleekzien gewicht verlies van 15 kilo in een jaar maar sport ook niet meer dus zit ook spiermasa bij algeheel ziek gevoel koorts achtig terwijl mn tepratuur 36.1 is het ijs koud hebben terwijl de verwarming op 25 staat alsnog kippen vel en later opeens weer warm koud zweet een soort van opvliegers brok in de keel vaak keel pijn candida gehad een aantal keer op mn tong misselijkheid op mn hals inplaats van op mn maag exstreme vermoeid heid kortom levens kwaliteit van 0.0 en dat voor een jongen van 26 veder is me stoelgang ook niet al te best darm.en.maag onder zoek gehad mri boven buik niks uit gekomen herkent iemand dit? T komt een beetje over eens met cvs me maar ben bang voor kanker iemand enig idee in wat voorn ziekte beelden dit nog meer voor komt alvast bedankt

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Iemand aub?

Reageren
    John (moderator)

Heb je voor dat deze klachten ontstonden een stressvolle periode gehad?
    Heb je ook wel eens druk op je borst?Of tintelen in je arm of hand?
    Soms het gevoel dat er te weinig lucht in je longen komt waardoor je dieper moet gaan inademen? Of veel geeuwen of zuchten?

Reageren
    Anoniem

Het is wel naar een stress volle periode gebeurd ja ben vaak kort ademig totaal uit geput en zie er ook ziek uit ook afentoe last van hartkloppingen maar t zieke gevoel overheers en de kouwlijkheid soms voel k me zo ziek kan k niet eens meer zitten moet dan echt liggen vind dit echt niet normaal meer

Reageren
    Anoniem

En druk op de borst had ik net nog maar het is niet zo dat ik moet happen naar lucht

Reageren
    John (moderator)

Je klachten doen mij aan hyperventilatie klachten denken. Veroorzaakt door stress en spanningen.
    Kijk hier welke klachten dat kan veroorzaken:
    http://hyperventilatiesymptomen.nl/klachten-symptomen.html

Bespreek dit eens met je huisarts.

Reageren
Reageer op: ten einde raad
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.