- Anoniem13 november 2014 om 15:09
Inmiddels 4 weken herstellende van een gecompliceerde breuk aan mijn tibia plateau. Alles gaat goed qua herstel, de wond heelt prachtig en de fysio oefeningen voor hoever mogelijk gaan top. Ik mag nog zeker 3 weken nog 0% belasten en ook na deze weekjes moet ik nog een week of 6 mezelf in t gareel houden met alleen licht aantippen (25%).
Nu staat op internet veel info over de medische kant van het herstel, alle negatieve nieuwtjes, de pijn en de supersaaie manieren om de tijd te verdrijven..
Maar ik zou zo graag meer willen horen over hoe je jezelf sexy kunt blijven voelen met een been-lange brace om je been? Hoe kun je zonder je been te belasten toch varieren in standjes wanneer je seks hebt? Hoe zorg je ervoor dat je kont niet plat wordt van al het zitten?
Kortom, laten we het hebben over alle taboes… seks met een gebroken been zal iedereen in mijn situatie toch wel hebben? Ik ga het in ieder geval niet maanden zonder stellen…4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 november 2014 om 15:26[quote] Ik mag nog zeker 3 weken nog 0% belasten en ook na deze weekjes moet ik nog een week of 6 mezelf in t gareel houden met alleen licht aantippen (25%).[/quote] Dit is de maatstaf. Je kunt en mag van alles doen als je er maar rekening mee houdt dat je je been niet mag belasten. En dan hangt er ook nog vanaf of je man of vrouw bent?
ReagerenAnoniem13 november 2014 om 16:06Een vrouw ben ik
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2014 om 16:21Op je buik liggend met een kussen onder je buik en lepeltje/lepeltje zijn waarschijnlijk de beste manier.
ReagerenIkkuh1 september 2021 om 20:17Ik ben man
Reageren