- visje12321 september 2014 om 09:31
Vanmorgen wilde ik stofzuigen. Wanneer ik de stekker in het contact stop, komt er n enorme knal uit een n enorme vonk.. Ofzo. Vingers verbrand, zwart gaat er bijna niet af.. Ook de muur is zwart.. Het ging erg snel, ik schrok me kapot. Ik weet het niet zeker meer door de schrik of ik ook n opdonder had gekregen. Dacht eerst wel maar weet niet zeker meer. Vingers gaan nu eindelijk goed. Brand niet meer maar iedereen roept, laten nakijken ivm stroom. Is dat nodig? Voel me goed. Wel nog geschrokken gevoel, beetje bibberig maar dat is normaal?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 september 2014 om 10:06Geschrokken en bibberig is wel normaal. Dat zwarte gaat ook wel weer weg. Als je je verder goed voelt en geen andere klachten in je arm hebt, valt het wel mee.
Maar wel de stekker van de stofzuiger vervangen en het stopcontact LATEN nakijken. Dat is wel belangrijk….in een van beiden zit een kortsluiting. Dat kan brandgevaar opleveren. Is de aardlekschakelaar niet uit geslagen?
ReagerenAnoniem21 september 2014 om 10:41Hoi tandor,
Ik heb de stekker eraf geknipt, die moeten ze vervangen inderdaad, en morgen kunnen ze iemand bellen die dat vakkundig na kijken. Ik werk voor Shell, die hebben overal hun mannetjes voor.. 🙂
De aardlekschakelaar.. Geen idee alles doet het nog.. In de meter kast staan wel enorm veel schakelaars hihi..
Bedankt ik ben gerust
Reageren