Zoeken Vraag het forum

Zwefen bij hoofd neerbuigen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Bedankt voor uw antwoord.
    Ik drink niet zozeer om honger weg te drukken. Eerder om uitdroging te voorkomen. Ook voor mijn stoelgang.
    En ondergewicht, weet u wanneer dat ongeveer teveel is en deze klachte zou kunnne veroorzaken? In mijn geval? Dus ook opeens na een paar jaar pas? Of kunt u mij daar geen antwoord op geven?

John (moderator)

Het kan inderdaad pas na langere tijd klachten geven.
    Of je ondergewicht zorgelijk is kan ik zo niet zeggen daar heb ik iets meer gegevens voor nodig.

Ben je man of vrouw?
    Hoe groot ben, hoeveel weeg je en wat is je leeftijd?

Reageren
    Anoniem

Oké, vandaar.
    Ik zie dat ik alles onder anoniem post, maar ik opende deze post, al mijn gegevens heeft u dus al;)

Denkt u dat het eerder door ondergewicht komt of door teveel drinken?

Reageren
    John (moderator)

Okay, ik heb even terug gelezen.
    Ik denk dat het inderdaad door het ondergewicht komt. Dat heeft nl ook invloed op je bloeddruk maar ook in het welbevinden in het algemeen.
    Hoeveel drink je eigenlijk per dag? dat heb ik volgens mij niet gezien.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor uw antwoord!:) ik drink rond de 2700 a 3000 ml per dag.

Reageren
    John (moderator)

Omdat je weinig eet, is dat inderdaad wel veel, maar zou in principe de klachten niet moeten veroorzaken. Je zou je voeding moeten aanpassen en meer gaan eten. Heb je nog geen andere klachten van je ondergewicht?

Reageren
    Anoniem

Oke, ja de klachten die ik heb zijn wel inderdaad steeds anders. Ik heb periodes last gehad van hartkloppingen. Mijn lichaam reageerd sterk op suiker, ik had toen ik dit nog niet wist vaak last van een veel te lage suikerspiegel verder snel moe. Ik heb last gehad van spierkrampen. Mijn leverwaardes zijn met periodes te hoog. Ik heb osteoporose door te lang niet meer ongesteld geweest te zijn. Mijn haar is dunner. Mijn darmen kunnen niet meer alles verdragen. Concentratie is minder. Wondjes herstellen niet snel en worden meteen littekens. En naja dat was het nu denk ik wel…? Misschien vergeet ik nog wat, maar goed het wisseld dus. Die duizelingen zijn nieuw en begonnen toevallig direct na een vliegreis:).

Reageren
    John (moderator)

Het zijn wel allemaal klachten die door je eetstoornis en dus het ondergewicht zijn of worden veroorzaakt.

Reageren
Reageer op: Zwefen bij hoofd neerbuigen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.