- Anoniem27 februari 2014 om 05:07
Hallo,
ik ben een 45jarige vrouw en zit met wat vragen … ik heb sinds deze namiddag een stekende pijn onder de oksel links alsook die linkse zijkant van mijn borst is gevoelig pijnlijk ( met één bepaald punt waar ze me nu op moesten duwen , ik dan dadelijk in men broek plas van de pijn ) .. dit baart me wat zorgen daar dit echt heel slecht aanvoelt , ben niet kleinzierig maar ik kan er zelfs niet van slapen ondanks dafalgan forte te hebben genomen . Ik ben helemaal geen huisartsloper dus vandaar dat ik eerst effe hier informeer , mss iemand met dezelfde klachten en een oplossing of tip …. alsook ben ik de laatste weken heel snel moe en heb ik enorme jeuk vooral op mijn rug rechts schoudervleugel ( waar een plek van om en bij 15cm diameter ) onder de uitslag staat en jeukt om kapot te gaan , ik weet niet of het ene verband houd met het andere daarom vermeld ik het er gewoon ff bij …met beleefde grtjs en hopend op goede raad
Pascale1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 februari 2014 om 14:17Heel goed mogelijk dat je klachten door de huiduitslag worden veroorzaakt. Maar het beste lijkt me toch om even naar de huisarts te gaan.
Reageren