- Boeddhalover5 december 2013 om 17:37
Hai,
Ik heb een wond op mijn voet en die is al langer dan een jaar open, nu is de wond ongeveer 2 maand geleden opnieuw losgehaald ( al voor de 3e keer ) maar toen leek het goed te gaan maar nu is het weer/ nog steeds open dus is mijn vraag of ik terug moet naar het ziekenhuis ( was wel het advies van de huisarts ) of zou ik het zo laten en afwachten want ik ben de laatste keer eigenlijk weggegaan met de gedachte dat het goed zou komen (was ook de gedachte van de arts) dus is het dan niet stom om daar dan weer een afspraak te maken.
Gr.5 reactiesReagerenTandor15 december 2013 om 18:11Ik zou zeker teruggaan naar het ziekenhuis. Het is niet normaal dat een wond na zo´n lange tijd niet hersteld.
ReagerenAnoniem6 december 2013 om 13:29Is het niet raar dan dat je al voor de 3e keer op het ziekenhuis komt met hetzelfde probleem bij dezelfde arts???
ReagerenTandor16 december 2013 om 18:44Hoezo raar? De arts moet er voor zorgen dat de wond geneest of naar een oorzaak zoeken waarom dat niet het geval is. Gewoon terug gaan.
ReagerenBoeddhalover8 december 2013 om 20:59Ik ben zo bang dat de arts het raar vindt dat ik er weer ben want er is al onderzoek gedaan waar niks uit is gekomen zoals een mri-scan, weefselonderzoek 3x en bloedonderzoek maar het heeft niks opgeleverd en het ergste vind ik dan nog dat de art me verzekerd heeft dat het goed zou komen en het nu uiteindelijk toch nog niet goed is. Gr Boeddhalover
ReagerenTandor18 december 2013 om 21:38[quote]en het ergste vind ik dan nog dat de art me verzekerd heeft dat het goed zou komen en het nu uiteindelijk toch nog niet goed is.[/quote]
Reageren
En dat is dan ook precies de reden waarom je terug moet naar de arts. De wond is al ruim een jaar open. Dat is dus niet normaal.