Zoeken Vraag het forum

griep.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • J.

hoi,

ik heb 2 dagen flink koorts gehad, 2 hele dagen over de 40! na die 2 dagen zakte de koorts af, maar nu heb ik al sinds gisterenavond een hele lage temperatuur, ik heb een paar keer opgemeten en ik had : 34.2 / 34.8 / 34.5. ik vroeg me af of dat wel goed is na die 2 dagen 40 graden koorts te hebben gehad. ook zweet ik heel veel, als ik gewoon stil zit, zweet ik al. ook had ik afgelopen nacht erg last van ademhaling, druk op de borst.

ook heb ik mijn hartslag opgemeten met bloeddruk opmeet apparaat (weet ook niet precies hoe het heet)
    sys. mmHg : 128
    dia. mmHg : 98
    pulse./min: 127

weet iemand wat dit kan zijn?
    alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    maria

‘k snap niet dat je niet even de huisarts hebt gebeld toen je zo’n hoge temperatuur had en een lage temperatuur is helemaal niet erg, heb ik altijd!

Reageren
    linda

ik zou toch even naar de huisarts gaan, je bloeddruk en pols zijn ook aan de hoge kant. gr.

Reageren
Reageer op: griep.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.