Zoeken Vraag het forum

griep

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal

Ik zit met vervelend probleem gisteren ben ik thuis gekomenen was bleek in ggezicht en koorts hoge en nu dat ik in bed lig geen koorts of heel weinig want heb namelijk alle symptomen van griep gehad inclusief koorts maar nu geen koorts vreemd lopende neus hoofdpijn al 4 dagen hoesten als een hond zeg maar en zweten en vermoeidheid en spierpijn lig al van gisteren avond in bed p.s. de griep is wel in huis iedereen heeft het of gehad help mij wat heb ik

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De griep dus.

Reageren
    Anoniem

zo voelt het ook maar dokter beweert van een verkoudheid en ouders ook pff heb nu ontzettend last van ^pijn in oren ook nog

Reageren
    John (moderator)

Verkoudheid of griep maakt op zich niet zoveel verschil. Beiden moet je uitzieken. Voor de rest is er niet veel aan te doen. Tegen pijn en koorts kun je een paracetamol nemen.

Reageren
    Anoniem

ja weet het maar bij verkoudheid heb je nooit geen hoge koorts maar nu heb ik matige koorts maar ja ziek of niet ik ga naar verenigingen dit weekend zal en paracetamol ken ik niet maar kan wel iets anders gebruiken

Reageren
    John (moderator)

Paracetamol is Dafalgan in België.

Reageren
Reageer op: griep
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.