- Anoniem5 februari 2015 om 10:48
Hallo allemaal
Ik zit met vervelend probleem gisteren ben ik thuis gekomenen was bleek in ggezicht en koorts hoge en nu dat ik in bed lig geen koorts of heel weinig want heb namelijk alle symptomen van griep gehad inclusief koorts maar nu geen koorts vreemd lopende neus hoofdpijn al 4 dagen hoesten als een hond zeg maar en zweten en vermoeidheid en spierpijn lig al van gisteren avond in bed p.s. de griep is wel in huis iedereen heeft het of gehad help mij wat heb ik
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 februari 2015 om 17:31De griep dus.
ReagerenAnoniem6 februari 2015 om 11:00zo voelt het ook maar dokter beweert van een verkoudheid en ouders ook pff heb nu ontzettend last van ^pijn in oren ook nog
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2015 om 11:22Verkoudheid of griep maakt op zich niet zoveel verschil. Beiden moet je uitzieken. Voor de rest is er niet veel aan te doen. Tegen pijn en koorts kun je een paracetamol nemen.
ReagerenAnoniem6 februari 2015 om 14:22ja weet het maar bij verkoudheid heb je nooit geen hoge koorts maar nu heb ik matige koorts maar ja ziek of niet ik ga naar verenigingen dit weekend zal en paracetamol ken ik niet maar kan wel iets anders gebruiken
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2015 om 15:16Paracetamol is Dafalgan in België.
Reageren