Zoeken Vraag het forum

Duizelig/misselijk vage klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Esmea

Goede avond,
    Ik heb al jaren last van extreme vermoeidheid. Er zijn verschillende bloed testen geweest en ik ben doorgestuurd naar een internist. Waar niets gevonden is. Daarnaast heb ik ook vaak last van stijve spieren, kortademigheid, slechte concentratie ect. En vooral vaak duizelig en misselijk. Ik dacht dat het misschien aan mijn bloedsuiker kon liggen oid. Maar eten helpt niet echt. Het is behoorlijk vervelend omdat er geen duidelijke oorzaak is.. Ik ben de afgelopen maanden ook 8 kilo afgevallen door periodes van extreme eetlust afgewisseld met extreme duizeligheid/misselijkheid waardoor ik bijna niets at.

Daarnaast heb ik ook al twee jaar een koperspiraal. Ik vraag me af of dit ook iets bij draagt aan de klachten. Ik heb al een afspraak gemaakt bij de huisarts. Maar die weet zich er ook geen raad meer mee..

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Een koperspiraal kan tot wat forser bloedverlies lijden, waardoor soms een lichte bloedarmoede kan ontstaan, maar dan had de internist daar wat over gezegd…
    Heb je ook al overwogen/ besproken of je klachten een psychische oorzaak kunnen hebben? Stress, spanning, onderbewuste emoties/ onvrede kan je lichaam behoorlijk ontregelen. Je eetbuien zouden daar ook mee te maken kunnen hebben..
    Overleg het een en ander eens met je huisarts. Die weet ervan, en ziet ook de resultaten van de onderzoeken door de internist.

Reageren
Reageer op: Duizelig/misselijk vage klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.