Hoi
Ik zit met een probleem, ik heb sinds 4 maanden last van mijn onderbuik, echt pijn doet het niet , lichtje steekjes en ook vaak last van verschillende ontlasting.
Nu maak ik mezelf gek van het kan dit zijn of het kan dat zijn waardoor ik ook last begon te krijgen van steekjes op beiden kanten borst en en rare hoofdpijn vooral bij mn ogen en achterhoofd( daar nu gelukkig bijna geen last meer van, af en toe speelt het nog op)
Ik had voordat ik op vakantie ging ook nog last van flinke hoest die 2 weken aanhield, en na de vakantie weer eventjes terug kwam.
Nu heb ik nog steekjes in dezelfde vorm op dezelfde plek als hoe het begon 4 maanden geleden.
Ben ook bij de dokter geweest , die voelde geen gekke vergrotingen.
Ik ben wel bezig om gezonder te leven, want dat deed ik ook niet, elke dag probiotica yoghurt en vezelrijk eten, mischien dat dat werkt.
Heeft iemand hier ook last van , want al die pijntjes die erbij kwamen kan ook ,tussen de oren zitten'
Moet er ook bij zeggen laatste tijd slaap ik elke nacht slecht, hooguit 3 a 4 uurtjes, heb ook last van een droge mond vooral snachts.
Overdag iets mindere droge mond maar nog steeds wel last van.
Ik ben een angstig type, ik wil voor me gemoedstoestand bloedprikken of eventueel een urine test doen.
Heb een maand geleden een darmzelftest laten doen , en daar kwam niks geks uit, en toch maak ik me nog zorgen om van alles.
Ga dan eens naar de huisarts en vraag die een bloedonderzoek te doen.
Je zou dan ook gelijk je ziekteangst kunnen bespreken, als je regelmatig bang bent iets ernstigs te mankeren, kan dat je gezondheid ook echt gasn beïnvloeden.
In de zin dat je steeds meer gaat voelen en je klachten steeds meer en steeds erger ervaart, terwijl daar eigenlijk medisch gezien geen reden voor is.
Om van je klachten af te komen, zou je dan dus die angst aan moeten pakken, dan ga je zeer waarschijnlijk ook weer beter slapen.