Zoeken Vraag het forum

Opgezwolle anus aan een kant.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sid

Dag lieve mensen,

Ik heb gemerkt dat mijn anus aan een kant verdikt is, dus ik heb wat artikelen gelezen over aambeien. Maar dit lijkt er niet op. Ik zal ook een foto bijvoegen want een foto zegt meer dan 100 woorden.

Ik ga hiermee ook nog naar de huisarts, maar wil graag weten waar ik over praat als ik daar kom.

7 reacties
    Reageren
    Sid

De foto

Reageren
    Suus

Geen foto,maar ik denk dat de huisarts het ook prima zelf kan beoordelen, zonder vooraf advies van mensen die geen huisarts zijn…….

Reageren
    Sid

Ik heb tot 2x toe de foto proberen toe te voegen, misschien duurt dit even ivm goedkeuring?

Dus iemand die op dit forum het zelfde heeft of heeft gehad mag ik niet om advies vragen? Dat is wel heel kort door de bocht….

En daarbij kunnen ander mensen ook baat hebben bij deze vraagstuk…

😉

Reageren
    Sid

Lukt het nu wel met de foto?

Bijlagen:
    Reageren
    Suus

Zoals jij je vraag stelde, klonk het of je je huisarts wilde gaan vertellen wat je mankeert, op basis van wat niet medici op een forum zeggen.
    Daar was mijn reactie op gebaseerd😉

Reageren
    Sid

Dus de zin: Ik wil weten waar ik over praat interpreteer jij als “ik ga de dokter vertellen wat ik mankeer?”

Maar goed, on topic. Wat zou dit kunnen zijn volgens jou?

Reageren
    John (moderator)

Het zou een aambei kunnen zijn

Reageren
Reageer op: Opgezwolle anus aan een kant.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.