Beste,
Eind September had ik een beetje pijn aan me rechterschouder aan de voorkant. Na, enkele bezoeken naar neuroloog en mri uitslag. Nekhernia te horen gekregen. Nu, hebben die artsen nooit genoeg tijd.
Eerst werd het pijn erger en 6 weken later ook tintelingen. Nu klachten wel verbeterd, maar nog steeds niet fijn.
Ik heb er niet zoveel verstand en vroeg me af of iemand me kan vertellen of dit wel meevalt of niet. Loop bij Fysiotherapie maar na halve dag weer pijn. Wel veel minder dan de piek.
Ja, ja het is jullie mening en is advies van arts.
Met een nekhernia heb ik geen ervaring, wel met 3 lage rughernia's.
Je bent 1x bij de fysio geweest?
Het kan maanden therapie kosten voor je klachtenvrij bent!
Dan nog kun je geen resultaat verwachten.
Een hernia heeft tijd nodig en het kan maanden duren voor je daar verbetering in merkt.
Vaak is het een langdurige combinatie van therapie, zelf oefenen, rust en soms een stuk ergo therapie.
Door daar een balans in te vinden, zou je uiteindelijk wel resultaat moeten gaan merken.
Maar betekent dit misschien dat ik voor de rest van me leven ermee zit opgescheept?
Is mijn rapport slecht?
Daar kun je zo geen enkele uitspraak over doen.
De één heeft de rest van zn leven last van (de gevolgen van) een hernia, een ander geneest er van en krijgt nooit weer klachten.
Het bespreken van je rapport is voorbehouden aan mensen die daarvoor zijn opgeleid, artsen en radiologen. Maar laat ik het zo zeggen, er zullen zullen veel mensen zijn, die ook een hernia hebben,die zouden wensen dat dat van hun er zo uit zou zien.
Oke, het kan altijd slechter en daar ben ik me elke dag bewust van Suus. Heb nogal wat meegemaakt.
Bedankt voor je lieve woorden.
Graag nog meer reacties gewenst :p
Waarschijnlijk ga je hier niet veel reacties krijgen, hier is weinig interactie tussen forumbezoekers. Als je facebook hebt, zou je daar op de hernialotgenoten groep kunnen kijken. Daar zijn wel veel mensen actief en reageren mensen wel altijd op berichten.