Zoeken Vraag het forum

Vaak. als positieve coronatesten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lot

Ik ben al langere tijd op zoek naar antwoord op de volgende vraag, zowel GGD, huisarts, als google hebben me nog geen antwoord kunnen geven. Ik hoop dat iemand hier het antwoord weet.
    Sinds het gebruik van de corona zelftesten heb ik deze meerdere malen gedaan, meer dan eens bleken deze, op verschillende momenten positief. Echter bij de GGD bleek er geen sprake te zijn van Corona. Hoe is dit te verklaren?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

“Sinds het gebruik van de corona zelftesten heb ik deze meerdere malen gedaan, meer dan eens bleken deze, op verschillende momenten positief.”
    Deze zin is voor mij toch wat onduidelijk. Wat bedoel je met: dan bleken de, op verschillende momenten positief?

Reageren
    Lot

Ik lees zelf ook de onduidelijkheid. Ik heb vanaf mei 2021 op verschillende momenten getest, met en zonder klachten. Soms waren ze testen negatief, maar meer dan eens negatief. Bij de GGD bleek elke keer opnieuw dat er geen sprake was van Covid..

Reageren
    Lot

*ik bedoel soms negatief maar meer dan eens positief. Uiteindelijk bleek de PCR nooit positief.

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo helaas ook niet kunnen verklaren

Reageren
Reageer op: Vaak. als positieve coronatesten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.