- René31 maart 2022 om 09:49
Afgelopen vrijdag kreeg ik een melding van de coronamelder app dat ik de dinsdag ervoor was exposed. Ik had verder geen klachten maar omdat ik zondag op vliegvakantie zou gaan heb ik me bij de ggd laten testen en ben ik mijn gangen nagegaan.
Ik bridge op dinsdagavond altijd en daar waren meerdere besmettingen gemeld in de dagen erna hoorde ik later. Een duidelijk bron lijkt. En ik bleek ook positief. Achteraf stom want ik had vrijdagavond een popquiz waar ik gewoon heen ben gegaan. Ik was er zo van overtuigd dat ik negatief zou testen. Inmiddels staat de teller bij de popquiz op 8 positieve testen. Ik ben overigens niet de enige bron daar geweest. Er waren inclusief ikzelf 3 mensen aanwezig die positief getest zijn vlak daarna. De vrienden waar we mee aan tafel zaten zijn allebei positief en mijn partner is ook positief. Zij zijn er allemaal behoorlijk grieperig van.
Voordat ik mijn vakantie ging annuleren toch in overleg met de ggd nog een keer een pcr test en die was nog geen 24u na de eerste test negatief. Ook mijn zelftesten zijn sinds zaterdag allemaal negatief. En ik heb geen moment klachten gehad. Behalve hele lichte hoofdpijn. En ik mag vandaag weer uit isolatie. Onze zoon van 10 en zijn zorgverlener zijn beiden negatief getest en hebben geen klachten. We zijn allemaal gevaccineerd en de volwassenen geroosterd.
Maar ik twijfel dus nu of ik het überhaupt heb gehad. Aan de ene kant al die besmettingen om me heen waar ik deels misschien wel de bron van ben en aan de andere kant maar 1 positieve test en verder allemaal negatieve testen daarna. De ggd snapt er ook niks van.
Wat denken jullie hiervan?