Zoeken Vraag het forum

klieren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mel

mijn zoontje van 18 maanden heeft onderaan zijn achterhoofd en opgezette klier die je wel een beetje ziet zitten en duidelijk voelbaar. Alleen deze beweegt niet gemakkelijk hij lijkt meer vast te zitten. andere voelbare klieren bewegen wel redelijk alleen deze niet. Voor de rest is hij niet ziek en oogt ook niet ziek. Ik heb telefoonisch contact gehad met de dokter en zeg dat er niks is en het ook niet uit maakt als ze niet bewegen maar internet zeg weer hele andere dingen over NIET bewegende klieren dus ik maak mij nu erg ongerust. Hoe erg zijn niet bewegende klieren ?? Pffffff

groetjes mel

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hangt toch vooral van de oorzaak af. hij is niet ziek geweest?

Reageren
    mel

hij heeft iets meer dan 2 weken geleden 2 prikjes gehad maar was daar niet ziek van. Nou heeft hij eigenlijk al heel lang opzetten klieren maar deze viel mij vandaag duidelijk op en zit meer vast dan bewegelijk de rest beweegt wel, lees gelijk van alles over kanker bij kinderen ook lymfklierkanker enzo pff over vast klieren

Reageren
    John (moderator)

Dat kan het toch een gevolg van de prikjes zijn

Reageren
    mel

ookal is hij niet bewegelijk ? ik dacht dat alle goed aardige kliere bewegen en verdachte niet bewegen

Reageren
    mel

zie net in me agenda dat de prikjes 3,5 week geleden zijn ipv 2 is dat niet wat te lang geleden

Reageren
    John (moderator)

D at heeft met verdacht niets te maken. Een opgezette klier kan moeilijk beweegbaar zijn. als er geen enkele aanwijzing voor het opzetten van de klier, is het goed om de dokter ernaar te laten kijken. Maar in de meeste gevallen is het dan nog steeds een onschuldige klier. Bij je kindje is er dus wel een oorzaak: de vaccinatie.

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    mel

bedankt voor uw reactie en de moeite, ik hoop het echt allemaal. Nou weet ik dat het veel voor komt bij kinderen klieren maar het vaste dat maakte me ongerust door allemaal enge verhalen.

Reageren
Reageer op: klieren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.