Zoeken Vraag het forum

Zweten bij mooi weer en niet inspannen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roos

vraagje?
    Ik zweet elke dag heel verschrikkelijk,vooral nu met het mooie weer.
    Ik zweet ook heel erg als ik mij niet inspan!
    Het zweet druipt van me af.
    Zou dit kunnen komen dat ik met de overgang bezig ben! Ben 49 jaar.Maar heb deze klachten al wel vijf aar.
    Heb geen B12 tekort.heb er een bloed onderzoek voor gehad. Mijn maandelijkse periode is nog steeds om de 28 dagen.Wel last van stolsels.

3 reacties
    Reageren
    brenda A

als je naar de huisarts bent geweest en het bloed is onderzocht, dan zou ik naar een Klassiek Homeophaat gaan, die kan goed helpen bij dit soort klachten.
    Succes, Brenda

Reageren
    Anoniem
    50 pluje

hallo roos
    Ook ik zweet me rot.
    Heb ook altijd moeilijk tegen warm gekunnen maar de laatste jaren is het veel erger geworden
    Ben nu 52 jaar en zit in de overgang en zweet me te pletter. als het warm weer is dan wordt het lijkt het wel 3 keer zo erg .
    Zelf als ik niets doe dan vallen de druppels van me gezicht.
    Alleen op mijn gelaat , verder sta ik bijna op heel mijn lijf drrog. heeeeeeeeeel vervelend maar ik kan er niets aan doen.

Reageren
Reageer op: Zweten bij mooi weer en niet inspannen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.