Zoeken Vraag het forum

Help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste

Ik schets even kort mijn klachtenbeeld. Ik ben ten einde raad en hoop dat u mij raad kan geven.

Begin Augustus ben ik ziek geworden. Zowat iedereen dacht corona omdat ik veel sliep, hoofdpijn had, enz….maar de zelftesten gaven negatief aan.

Uieindelijk naar spoed gegaan om een long foto, en zo’n hart filmpje te doen en een corona en griep test, maar ook die waren negatief.

Amper 2 dagen laten, weer naar spoed omdat ik pijn had in mijn linker borst en opnieuw hebben ze naar mijn hart gekeken maar ze konden niks vinden.

Uiteindelijk zijn al mijn klachten overgegaan.

Midden september, kreeg ik last van mijn arm en pols. In oktober was ik vaak misselijk, een brok in mijn keel , buikpijn enz..

Nu vorige maandag , kreeg ik ook nog eens last in mijn nek, zo de lijn van je schouders naat je nek en van nek naar hoofd doet zeer.

Vrijdag kreeg ik ook weer meer pijn in mijn linker borst( vooral in mijn linker bovenborst).

Zaterdag voelde ik mij vaak licht in mijn hoofd en viel ik laat in slaap en werd ik vroeg weer wakker.

Gisteren heb ik veel geslapen en was ik vaak duizilig en misselijk. Ik had zo een pijn en brandend gevoel en drukkend gevoel vooral in mijn linkerborst.

Nu werd ik wakker met een brandend, drukkend en pijnlijk gevoel in mijn linker (boven, middenborst). Ook doet mijn nek en arm /pols pijn.

Ik begon heel hard te zweten en heb het gevoel in mijn buik dat ik veel moet kaka doen. Ik was misselijk en had een brok in mijn keel.

Ik ben echt bang dat het iets aan mijn hart is. Mijn ouders zeggen dat ik zot aan het worden ben. Het neemt echt mijn leven over.

Moet ik mij laten opnemen in de psychiatrie? Is er echt is met mijn hart aan de hand? Hoe kan ik ervoor zorgen dat nog iemand mij geloofd?

Alvast bedankt voor u antwoord. Wat denkt u?

13 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ook is mijn houd gevoelig als ik over mijn linker ribben/oksel wrijf.

Reageren
    Catootje

Natuurlijk naar je huisarts maar een complementair genezer kan kijken naar je hele gezondheidssituatie, zoals bijvoorbeeld voedingspatroon en hormoonhuishouding. Sowieso je voedingspatroon eens onder de loep nemen en altijd etiketten lezen. Verder misschien hulp van een osteopaat.

Reageren
    John (moderator)
    Anoniem

Hierop scoor ik allebei positief.

Vandaag kreeg ik ook pijn in mijn schouderbladen en begon mijn borst zo te tintelen.

Reageren
    John (moderator)

Dat verklaart dat in ieder geval wel je klachten. Daar moet je dus hulp voor gaan zoeken bij een psycholoog

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor u antwoord.

Het ding is juist dat mijn mama en pluspapa mij niet geloven. Ze denken dat het gewoon aan mijn denken ligt en dat ik de dingen erger maak dan ze al zijn.

Ik ben een meisje en ben 17 jaar oud

Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en bespreek het. Vraag daar om een verwijzing voor een psycholoog

Reageren
    Anoniem

Kan ik zomaar contact opnemem met de huisarts zonder dat mijn ouders dat weten?

Reageren
    John (moderator)

Ja uiteraard

Reageren
    Anoniem

Ik heb vooral het gevoel dat mijn borst slaapt. Net het gevoel dat pijn voet slaapt maar dan rond mijn borst streek en dit straalt dan uit naar mijn hals en buik. Mijn linkerborst doet pijn als ik vooral inadem en soms krijg ik een steek.

Reageren
    John (moderator)

Ik heb al uitgelegd waar de klachten vandaan komen….

Reageren
    Anoniem

Oké

Maar het kan geen kwaad?

Reageren
    John (moderator)

Het is vervelend maar kan geen kwaad

Reageren
Reageer op: Help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.