- Anoniem22 april 2014 om 06:48
Hoi, ik ben 14 jaar en ik ben bang dat ik een bloedvergiftiging heb.
Ik heb namenlijk op beide armen een rode geirriteerde huid. Me huid voelt er ook erg strak. Ik heb verder geen koorts maar ik heb waarschijnelijk wel blaasontsteking. Kan ik een bloedvergiftiging hebben? Ik ben heel angstig en lijdt aan hyperventilatie…4 reactiesReagerenAnoniem22 april 2014 om 07:33De irritatie op mijn huid was eerst alleen me onderarmen maar is naar me handen gezakt en loopt symetrisch. Ik maak me zo’n zorgen. Heb ook geen eetlust
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2014 om 08:58Door een bloedvergiftiging krijg je geen rode geïrriteerde huid. Het zou een allergische reactie kunnen zijn. Ga met de klachten naar je huisarts.
ReagerenAnoniem22 april 2014 om 15:38Dat kan maar er wordt gezegd dat bij een bloedvergiftiging je overgevoelig raakt voor water. kan hierdoot dan niet de huid zo gaan irriteren. want de irritatie komt telkens naa gebruik van water. ik heb verder geen koorts. koorts heb je toch wel altijd bij een bloedvergiftiging?
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2014 om 16:02Je hebt het eerste bericht om 08.48 uur geplaatst. Als je een bloedvergiftiging zou hebben , had je nu 9 uren verder onderhand al in het ziekenhuis gelegen.
Ge met de klachten nar de huisarts. Het zal een allergische reactie zijn.
Reageren