Beste
Deze zomer had ik last van hyperventilatie. Ik ben naar het spoed geweest omdat ik dacht dat het aan mijn hart lag, maar volgens de dokters was er niks aan de hand. Geleidelijk gingen mijn klachten ook over.
Maandag en dinsdag heb ik mijn autotheorie gedaan. Ik ben er al 4 keer net niet door. Mijn ouders zijn ook altijd boos op mij omdat ik er nooit door ben. Ik heb deze week al 3 keer moeten overgeven en 1 keer flauwgevallen.
Op school heb ik vaak last van misselijkheid en een brok in mijn keel.
Nu heb ik pijn in mijn linker borst en oksel dat uitstraalt naar mijn pols. De pijn zit dus niet in het midden, maar aan mijn linkerborst, oksel.
Ik vroeg mij af of dit nog normaal is? Ik ben er mij van bewust dat ik een stress probleem heb, maar die pijn en druk op mijn linkerborst en oksel is echt niet meer aangenaam.
Zou ik daar iets tegen kunnen doen en hoe zou ik kunnen het overgeven tegenhouden?
Alvast heel erg bedankt!
S.
Dat is toch van de stress en hyperventileren. Voor die examenvrees kan de huisarts iets voorschrijven. En voor het hyperventileren kun je naar een fysiotherapeut gaan voor ademhalingsoefeningen
Zou het kunnen dat ik angina pectoris heb? Of zouden ze dat in spoed moeten gezien hebben?
Ik ben vandaag gaan voetballen, maar daarna werd de drukkende pijn in mijn arm en een beetje in mijn oksel erger, maar vooral in mijn linker arm.
Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets maar is dat normaal of moet ik het wat tijd geven ?
Ik heb ook al eens aan mijn oksels gevoeld maar ik voel geen knobbeltje of zo
Dat zouden ze i de spoed beslist hebbe gezien
Dat is toch van de stress en hyperventileren
Ik zou eens goed kijken naar je voedingspatroon. De snelle suikers zoveel mogelijk mijden. Beter de langzame koolhydraten en zorgen voor voldoende eiwitten, vetten en oplosbare vezels. Misschien nog wat voedingssupplementen maar vraag daarbij advies.
Verder. Vind je het op school wel prettig? Past de opleiding die je doet wel bij je? Of is het je onzekerheid? Ook daar eens naar kijken.