Ik heb pas de diagnose epilepsie gehad. Ik zit aan medicatie sochtends levecetiratam 500 mg savonds levecetiratam 1000 mg 19.00 uur daarbij slik ik voor t slapen rivotril 10 mg en magnesium en b12 sinds kort
Ik merkte dat ik constant aanvallen kreeg weken voordat ik ongesteld werd. Ik heb als aanrader de prikpil gekregen. Ik was hiervoor al 1 maand ogesteld soms 2 maanden toen heb ik vorige week de prikpil gehaald en nu heb ik constant aanvallen dejavus en ben zwaar opgesteld..neuroloog is op vakantie en ik ben ten einde raad hoelang dit nog gaat duren.
Ik ben moe emotioneel gesloopt en me leven gaat door ik moet gewoon werken. Ik weet niet wat ik moet doen en of dit een normale reactie is.?
Het kan zijn dat je lichaam aan de hormonen van de prikpil moet wennen. Maar ik zou wel even contact opnemen met de huisarts over de klachten.
Ik had een vraagje
Ik slik al jaren de 500 mg levecetiratam nu krijg ik opeens 1000 mg en 250 mg
Ik heb ooit de 250 mg gekregen daar moest ik dus 2 van slikken mijn lichaam reageerden hier heel slecht op.
Ik slik nu 500 mg 3 tabletten
Nu moet ik dus 1 van 1000 gaan slikken en 2x de 250 nu ben ik bang dat me lichaam hier heel sledht op gaat reageren
De ene zegt dat de samestelling het zelfde is en de andere niet
Zou je het niet eerst eens even uitproberen voordat je je druk gaat maken over iets wat wellicht helemaal niet aan de orde is?