Zoeken Vraag het forum

Lymfeklier

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een vraag of ik opgezette lymfklieren heb?? Zie de foto, heb me nek schuin staan

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Of is dat me nekspier? Voel geen bobbel ofso

Reageren
    John (moderator)

Dat is zo niet te zeggen.

Reageren
    John (moderator)

Lijkt meer op een spier

Reageren
    Anoniem

Kunt u het zien op de foto ? Of is het niet duidelijk, ik voel t ook bij de andere kant van me nek als ik schuin houdt me nek zie je lange spier lopen

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef: het lijken toch meer de schuine nekspieren

Reageren
    Anoniem

Laatste foto hoor, ik hou me nek naar rechts strak ben ook slang van me zelf misschien daarom dat ik het goed zie ? En geen verdikking van lymfklier is iets met kwaadaardig ? Heb t beide kanten precies het zelfde of moet dat dan een kant zitten ?

Reageren
    John (moderator)

Het is de schuine nekspier. Dat hoort zo. Heeft met kwaadaardigs dus echt helemaal niks te maken

Reageren
Reageer op: Lymfeklier
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.