- Anita10 december 2021 om 09:54
Goedemorgen,
Ik heb in 2017 een aanval op mijn gehele lichaam gehad. Ik viel ineens in mekaar en kon niets meer. Alle spieren waren zo goed als uit gevallen. Tot nu heb ik mijzelf vaak gepoest om er weer boven op te komen en dat is aardig gelukt. Mijn kracht heb ik weer voor z’n 80 % terug.
Inmiddels weet ik dat ik een zenuw in mijn nek en een zenuw in mijn onder rug klem zitten.
Gisteravond merkte ik dat ik een koude voet had en die andere was normaal warm. Mijn linker voet was een ijsklomp. Ik heb sinds die aanval ook last van mijn linker onder been er zit geen gevoel in. Ook mijn reflexen onder beide voeten zijn weg.
Kan ik hier nog wat aan laten doen?4 reactiesReagerenSuzan10 december 2021 om 11:34Hoi,
Ik zou met deze vraag naar een neuroloog gaan,die kan waarschijnlijk een beter antwoord geven over wat je opties zijn
ReagerenIna10 december 2021 om 16:09Naar de spoedhulp. Dit is niet goed.
ReagerenAnoniem10 december 2021 om 19:05Viel die koude voet gisteren op? Was dit er altijd al na de aanval van 2017?
Zo niet zou ik hier toch snel een arts voor bezoeken. Het zou namelijk ook iets met de doorbloeding te maken kunnen hebben.
ReagerenJans31 juli 2025 om 17:43Titel: “Eén voet wordt vaak te warm – herkenning of tips?”
Hallo allemaal,
Ik heb een terugkerende klacht waar ik graag ervaringen of tips over zou willen horen.
Eén van mijn voeten wordt regelmatig opvallend warm, terwijl de andere voet normaal blijft. Het voelt niet pijnlijk, maar eerder als een storend, branderig warmtegevoel – vooral in rust, zoals ’s avonds of in bed. Er is niets aan de huid te zien (geen roodheid of zwelling), maar het verschil is duidelijk voelbaar.Ik heb artrose in mijn nek, heup en knie, en dacht dat het misschien iets met zenuwen of doorbloeding te maken kon hebben. Ik ben er ook mee naar een neuroloog geweest, maar die kon er helaas geen duidelijke oorzaak voor vinden. Dat maakt het extra frustrerend, want ik blijf er last van houden.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Of iemand die weet wat het zou kunnen zijn of wat kan helpen?
Alle ervaringen of ideeën zijn welkom.Alvast bedankt!
Reageren