Zoeken Vraag het forum

17 jaar en nog steeds geen schaamhaar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lungile

Hallo , ik ben Lingile  17 jaar en heb nog steeds geen schaamhaar. Kan dit zomaar of moet  daarvoor bij de H A  gaan ??Ik vind het niet erg , ik zou het toch afscheren, maar ik ben bang dat ik iets mankeer. Daarom Deze vraag . Graag antwoord a u b

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een hormonale kwestie zijn. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
    Lungile

Ik ben bij de H A  geweest   .Hij zegt dat dat zeer weinig voorkomt en dat ik waarschijnlijk te weinig mannelijke hormonen heb. Er is misschien nog een water kansje dat ik misschien toch nog een heel lichte beharing zal krijgen maar het is bijlange niet zeker. Nu ben ik gerust en ik moet er zeker geen krijgen want ik zou het toch meteen weg scheren

Reageren
    Catootje

Zal te maken hebben je hormoonhuishouding. weet niet of je wel normaal menstrueert. Een complementair genezer zou kunnen kijken naar je hormoonhuishouding. Verstoorde hormoonhuishouding kan op langere termijn andere klachten geven.

Reageren
    Lungile

Ik menstrueer wel maar niet altijd op het juiste moment , meestal wel. Volgens mijn H A zou ik te weinig mannelijke hormonen hebben en krijg ik daar door geen schaamhaar Ik was bang dat ik een ziekte had , maar  anders ben ik volledig gezond. Ik ben nu gerust, ik zou het toch direct afscheren

Reageren
Reageer op: 17 jaar en nog steeds geen schaamhaar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.