- JB31 januari 2019 om 17:57
beste allemaal,
ik heb steeds vaker dat ik duizelig word of het gevoel heb alsof ik wegzak. niet op een manier van ik ga flauwvallen maar het voelt heel vreemd. ik voel me dan ook wat slapjes. nu is mijn eetritme heel onregelmatig. ik ontbijt vaak niet omdat ik snel de deur uit moet, en als ik dan flink wat koffie drink voel ik me een stuk sneller zo raar. ook lunch ik dan wel vaak, maar dan best veel en laat. en dan ga ik aan t avondeten rond een uur of 20:00. wat dan weer niet zo heel veel is. het voelt dan in ieder geval een beetje alsof je door je stoel zakt.
graag meningen hierover en wat ik er aan kan doen, qua eten weet ik het dus eigenlijk al maar ik wilde het toch nog even hier navragen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 januari 2019 om 18:20Je zou eens kunnen beginnen met regelmatig te eten en te ontbijten voordat je de deur uitgaat. En dan wat minder koffie drinken.
Reageren
“ik ontbijt vaak niet omdat ik snel de deur uit moet” dit is wel een slecht excuus om niet te ontbijten. Dat is dan een kwestie van op tijd naar bed en op tijd op staan.